Mai multe despre Ranil
Ca Manager Relații la AB Midden Nederland, sunt legătura dintre clienți și angajați. Rolul meu este să sprijin și să degrevez clienții în ceea ce privește nevoile lor de personal, fiind în același timp un angajator implicat și de încredere pentru angajații noștri. Împreună lucrăm pentru cele mai bune rezultate, atât acum, cât și în viitor.
Ceea ce face ca munca mea să fie atât de plăcută este contactul personal. În fiecare zi interacționez cu diferite persoane și îmi adaptez abordarea de comunicare pentru a stabili conexiunea potrivită. Această flexibilitate și capacitate de adaptare la nevoile celorlalți îmi oferă energie și face ca munca mea să fie captivantă și dinamică.
AB Midden Nederland mi se potrivește pentru că este o organizație mică, cu o structură plată, în care colegii se cunosc cu adevărat. Aici nu lucrezi cu titluri de funcții, ci cu oameni. Toată lumea este accesibilă și problemele se rezolvă împreună. De asemenea, consider important faptul că avem un compas moral puternic—susținem angajații noștri și avem grijă de ei.
În fiecare zi îmi folosesc abilitățile de comunicare, conexiune și empatie socială pentru a ajuta clienții și colegii. Fie că este vorba despre o discuție bună, o soluție practică sau consolidarea colaborării, mă asigur că toată lumea se simte auzită și sprijinită.
Pentru oricine se gândește să lucreze la AB Midden Nederland: pur și simplu, fă-o! Este o organizație caldă, unde ești cu adevărat binevenit ca și coleg. Toți sunt accesibili și gata să te ajute.
Valorile de bază pe care le regăsesc cel mai des în munca mea sunt: social, orientat spre servicii și calitate. Avem grijă de angajații noștri, degrevăm clienții și ne ținem de promisiuni.

Kom werken op kantoor bij AB Midden Nederland
Bekijk de interne vacatures bij één van onze AB Midden Nederland vestigingen.